Malaysia Ham Radio Calendar

You're invited to join this public calendar.

Khamis, 15 Mei 2008

K-PCB redesign for K12 CW keyer

Bagi menyesuaikan ciri-ciri kelebihan yang ada di K12, maka saya design semula board K-PCB RevG sebelum ini. Ianya mempunya 6 input memory pushbutton serta disertakan dengan input untuk speed pot. Yang lain masih kekal.
Info terkini, mungkin K1EL akan menghasilkan K14 keyer dan PNC1 QRP transiever kit. Apapun kita tunggu announcement dari beliau dalam masa yang terdekat dan juga 'tanjaknya' berapa....hi hi hi.

2 ulasan:

Marn Natural Hair Growth Serum berkata...

cikgu usaha anda ni sebenarnya merupaklan satu anjakan paradigma ni dalam bidang ham,tak ramai ham yang lakukkan macam apa yang anda buat ni,kalau ham lain rata-rata beli dan pakai,beli pakai,rosak buang beli lain...emmm beli dan duplicate satu usaha yang bagus,penambahbaikan dalam circuit yang sedia ada...aha ha...mungkin tak lama lagi kita tak lah susah susah nak dapatkan qrp set daripada state side kat selangor site pun boleh dapat ni...apa pun mungkin ic atau beberapa part masih kena indem ..tahniah atas usaha anda....dah ada qrp dan rig hf pulun cw jangan tak pulun all teh best!!!

9M2IBR berkata...

Terima kasih Abg Man atas galakan tu. Sbenarnya saya ni tiada kemahiran dalam bidang electronic ni. Kalau bab cloning memang boleh sikit2. Tapi kalau nak design sesuatu yang baru, tu masih diluar kemampuan saya. Saya akan cuba mendalami lagi ilmu ni. Sikit sebanyak bolehlah membuat sesuatu untuk keperluan hobi ini tanpa perlu berbelanja begitu besar. HI HI

Jumlah pelawat

online mba programs
Provided by mba-online-program.com .